Måndag = Ledig!

Skönt! Idag är jag ledig, ingen geografi och på måndagar är jag hos sjukgymnasten på fotbollslektionen men icke idag. Idag kl. 10.00 var jag hos tandläkaren för att laga hål. Guuud vad skönt, bedövningen sitter i och slutar precis under ögat, halva näsan är bedövad, halva munnen, ja, halva ansiktet. Jag tänkte på det när jag körde hem från tandläkaren, att om jag hade klippt av min läpp med en sax hade jag inte känt det, så om man är sugen på att klippa av sin läpp så ska man passa på efter ett tandläkarbesök där man fått bedövning, hahaha. Det var dagens tips!


Idag borde jag plugga. Får se om jag orkar, men det måste jag. Vetifan när geografiarbetet skall in. Hm! Bra kitty, bra.
Ska iallafall hem till min kära mor senare idag. Får se när jag orkar ta bussen, kanske tvingar min far att köra mig efter han slutat jobbet. Hade ju inte varit helt fel.

Helgen har varit rolig. I fredags var det lugnt, tränade, åkte hem till min far och åt lite god mat. I lördags åkte vi in till stan, jag, pappa, carina och nadia. Vi köpte lite julklappar, eller jag köpte bara till mig själv ;p Två par byxor! Inte helt fel att unna sig det alltså. Vi tog sedan ett glas vin på harry's och sen åt vi på asian palace och sen åkte vi hem. Sen var det dags att göra sig iordning för att åka in till stan och träffa Denta och Cive. Vi var hemma hos Cive och förfestade och det var jättetrevligt. Vi åkte sedan med Cives pappa in till stan och tog oss vidare till BM och sedan en stund på asian.  Trevligt! Hann även träffa min älskade vän Anna! Äntligen! Saknat dig.
Och igår hade jag och syster fotosession med sofia. Det kommer bli superfint.

Kitty - Fredag, fredag!



Kommentarer
Postat av: alexandra

Hett dagens tips Kittan

2008-12-08 @ 13:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0