LOV!

Äntligen! Jullov. Trots att jag har lite skolarbete att göra innan jag kan njuta fullt ut så känns det helt underbart.

Sitter hemma hos min far nu, har precis klätt granen, den blev riktigt fin i år! Julklapparna ligger under den och det är riktig julstämning nere i stugan där vi som så många andra jular nu firat jul.
I år blir det att vara hos pappa hela julafton, men på tisdag den 23e ska vi till mormor & morfar med mamma och många fler och fira "lill-jul" då mamma jobbar på julafton. Det är en sak som är väldigt jobbig när man har skilda föräldrar, man är aldrig någonsin samlade, inte för att mina föräldrar itne skulle kunna fira jul tillsammans, för det skulle dem kunna göra. Men pappa har ju sin släkt och mamma sin, det blir ju att man firar med dem. Det är en nackdel faktiskt.
Men det får bli en mysig liten julafton på tisdag, ååå vad mamma kommer bli glad för sin julklapp - pappa likaså. Längtar efter att se deras miner =)

Varit inne i stan med syster idag och köpt ramar till deras julklappar, till färgkortet blev det en bred, lite djup guldram (inte helt i guld, lite olika nyanser) och den var till mamma och till pappa som får det svartvita kortet blev det en svart, bred ram. Det blev riktigt fint! Köpte också julklapp till Olle, så nu är det bara till Nadia och Anna kvar. Moa har också fått en liten söt julklapp. Blir väl att köpa nått litet till :)
Gud. Man har inte mycket pengar denna månaden, gick åt en hel del åt mamma o pappas julklapp. Men det är det sååååå värt!

Alla ska ut ikväll!  Lasse, Jönne, Alex c/o ! Jag skulle med dem egentligen men jag känner att jag inte har råd, fattig som man är nu i juletider. Men hoppas de får det kul iaf :) Det vet jag att dem får.

Nu ska jag fortsätta lyssna på lasse stefanz - i ett fotoalbum och titta runt lite på nätet.

Puss!

Tommy -
All I want for christmas is you. Really. That's so true!





Kommentarer
Postat av: alexandra

kvällen var grrrrym! fy fan vad jag och lasse blev fyllda på mårten hah.. nästa gång ska du med! puss

2008-12-20 @ 14:18:01
Postat av: Kitty

Hahaha är det så? :) Så jävla skoj. Ja, jag ville med som fan =/

2008-12-20 @ 17:12:35
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: Anonym

synd att du inte kunde joina :(

2008-12-21 @ 22:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0