Idag skall det testas!

Det spelades cup igår i Gislaved.... av alla ställen i världen. Jag skulle självklart med för att titta på och vi körde hemifrån vid 07.25 ungefär. Så man var uppe med tuppen! I vår bil satt jag, alex, mariette och lasse. Ett härligt gäng :D Vi kom dit och bytte om, värmde upp och spelade. Vi förlorade en match, spelade en oavgjord och en vinst. Det gick ju bra, kanon! Men efter det alltså............. Då bröt helvetet ut. Att man kan arrangera en cup så jävla dåligt. Sjukt! Orkar faktiskt inte dra det här. Men några VO:s senare så fick vi reda på att vi gick vidare till idag och skall även idag ta oss till Gislaved, tjoho! Jag är riktigt laddad, för vet ni vad? Idag ska det testas!  Nu undrar ni vad? Mitt knäe såklart! Jag ska prova spela idag. Matchkläderna ligger här på köksbordet, de matchkläderna jag hade på mig när jag skadade mitt knäe sist, den 15e augusti. Förstår ni hur det känns att ens få vara med o värma upp idag? Helt underbart! Jag har inget att förlora. Spelar jag idag och märker att det inte alls funkar, ja, då skiter jag i det. Märker jag att det känns bra och sådär, jaaa, då kör jag! Det kan ju knappast bli värre, eller jo, men det blir i vilket fall som helst en operation och prova skadar aldrig. Tänk så går det skitbra? Får bli att skriva om det här sedan! :)

Kitty - väldigt glad, spänd och laddad! Jag älskar fotboll.


Detta är en tjej med en fotboll, haha!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

wohoo så sjukt kul! kommer om en stund

2008-12-14 @ 13:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0