Idag skall det ske!

Idag SKA jag plugga. Jag ska vara helt ärlig, jag pluggade inte igår :( Inte alls. Fan vad dålig jag är. Först och främst ska jag se till att plugga på naturkunskapen som jag har prov i på fredag. Kuk-Anders!  Efter det ska jag nog skriva lite fritidskunskap eller nått. Allt för att undvika geografin, grrr. Så himla tråkigt. Vad har vi mer? Hm.. En hel del till skulle jag tro! Men idag fick vi iallafall tillbaka vårt arbete i fritidskunskap om kriser, MVG stod de på sista bladet. Det behövdes verkligen för min motivation just nu kan jag meddela. Man tackar.

Imorgon är det fotbollsträning i haverdal :) den blir det att gå på, datorn skall med så jag kan få skivan av Sofia med bilderna på och ladda in dem i datorn på ett kick medans mina damer spelar boll. Jag är såååå nyfiken! Hoppas de blev fina.

Nä, nu ska jag FAKTISKT (tro det eller ej) ta upp min naturkunskapbok och plugga! Förresten så har jag städat idag, massa massa! Plockat upp kläder från golvet, dammat, dammsugit, torkat golvet och även inne på toaletten. guud, vad har hänt med Kitty? Hemmafru, ett framtida jobb?
Så nu lämnar jag datorn för en stund. Kanske bara för 10 min, kanske för en timme, fastnar säkert vid tv.en istället. Åååå! Men nej, nu ska jag plugga!

Studentfest-biljett släpp imorgon kl. 07.30! Tema; Crazy Christmas.

Kitty - omotiverad som bara den. men nu ska här jävlar i mig pluggas.


Julskinka är gott , huehuehue

Kommentarer
Postat av: alexandra

yey, så det blir studentfest? NICE! blev ju rikigt hungrig nu :p

2008-12-10 @ 19:22:49
Postat av: Kitty

Ja visst blir det studentfest :D du med hoppas jag?!

2008-12-10 @ 19:50:43
URL: http://kittans.blogg.se/
Postat av: Anna

Duktig du är Kittan! Det lönar sig att ligga i MVG-barn ;) Ingen dålig julsmörgås. Så ska det va! Ses imon! Pussen

2008-12-10 @ 22:14:48
URL: http://annasofiajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0