Ett tag sedan...

Gårdagen spenderades hemma, sov till kl ett typ, sen upp, käka frulle, baka, sola o sen kom Hanna K på besök :) Längesen vi träffades och det var supermysigt. Kaffe, mineralvatten och nybakade kladdmuffins bjöds det på och vi pratade massor och hann även spana in lite snygga brudar på bilddagboken ;)
Efter Hanna åkt så skriver Lotta till mig att hon inte har något att göra så hon tar bussen till mig och också vi fikar, ringer och pratar med lite folk och så. Vi somnade runt kl fyra och steg upp kvart i elva dagen efter för jag skulle ta bussen till stan och fika med min vän moa. Det blev en mysig fika i form av caffe latte, scones och muffins. Det skall göras om. Julklappsbyte måste också ske snarast ,snyggging!

Jag orkar inte skriva mer. Imorgon blir det fest för hela slanten. Men helst av allt önskar jag att min Tommy var här. Min fina tommy.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0