Ännu en dag lider mot sitt slut

Okej, det är ca. 5½ timme kvar innan dagen är slut men jag vet hur snabbt det brukar gå, speciellt på såhär på kvällen då man egentligen bara väntar på att de bra tv-programmen ska börja och att man sen kan sussa gott. :)

Idag började jag skolan vid 08.20, men jag var i riktigt god tid, redan vid 08.00 infann jag mig på skolans område med min cremégula Monark. Efter lite prat med Ante gick vi till naturkunskapssalen, vi var redo för en låååång lektion. Från en början var vi 4 st, 4?!?!??! Okej, 5 med läraren som förövrigt är VÄRLDENS segaste, jag har bara lust att skrika ut till honom: "LÄRARYRKET ÄR NOG INTE DIN GREJ!!!" Men det kan jag inte göra, för jag är för snäll. Och jag tror inte han skulle tycka om mig speciellt mycket efter det heller, haha.
Men sedan var vi hela 9 st på lektionen, 10 med läraren. GUUD vilket engagemang vi har när det gäller naturkunskapen. Men jag kan säga som så; det är fan Anders fel. Läraren alltså. Snälla! Ge upp! Sluta på Sannarp, och börja inte på någon annan skola heller för den delen. Förlåt. Men du suger. Hårt!
Efter detta hade vi en rolig idrottslektion, där vi körde lite styrka och så! Nice. Och sedan var det lunch, ganska smaklöst, men okej. Jag äter ju allt, och det mesta är gott, men idag var det ganska smaklöst, fast gott, haha. jaja.. skoj.
Sen hade vi fritidskunskap där jag, Deniz & Valon skulle hålla i våra lekar (hoppa hage, fingerleken och datt) .. Vi hade fått som uppgift att hålla i tre lekar som passade barn i åldern 3-6 år! Och därför valde vi dessa.. Efter det hade vi psykologi, fan vad intressant det är! Seriöst alltså. Riktigt bra ämne! Läs det om ni får chansen.
Satt och funderade en hel del på psykologin om jag skulle gymma efter skolan eller skita i det eftersom vi körde styrka på idrotten. Men jag kom fram till att träna en gång till skadar inte, så jag tog min cykel efter vi slutat och körde till gymmet. Bytte om och körde i en timme.. Lite blandat, både rygg, mage, armar & lite bröst. Åå vad jag älskar att gymma. Så jävla härligt. Tacka vet jag Friskis och Svettis som har rimliga priser på ett årskort!
Sen cyklade jag inom stan för att köpa en usb-laddare till min ipod på Teknikmagasinet och puder på H&M. Det var min dag änsålänge....

Hare nice. Puss

Kommentarer
Postat av: alexandra

jag lider med dig som måste genomgå anders lektioner. jag lärde mig absolut ingenting :s Grymt jobbat att du körde till gymmet. ses ikväll

2008-12-04 @ 13:04:16
Postat av: Kitty

Jag kan hålla med. Jag fattar seriöst ingenting och jag verkar ju inte direkt vara ensam om det. =/ Det visar sig ganska tydligt. Hihi, :) Vi ses ikväll.. Pusss

2008-12-04 @ 16:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0