23 dagar kvar

Julafton är nära, 23 dagar! Gud vad tiden går snabbt. Roligt, och det börjar bli hög tid att köpa julklappar. I år ska jag verkligen tänka efter och köpa något personen verkligen vill ha, det brukar bli att man tillslut bara köper något för att köpa ;p och då brukar jag aldrig bli nöjd! Nää, i år blir det andra bullar :)
Julklapparna till mamma och pappa är klara, skönt det iallafall.

Idag är jag ledig! Härligt. Det kändes som om det verkligen behövdes då min sömn blev lite fel i helgen, så nu har jag nog rättat till den lite iallafall :) Ska till min kära mor ikväll, innan dess ska jag hinna tvätta lite kläder osv.
Jag ska också ringa till Sverker, som ska titta på mitt knäe, hoppas jag får tid så snart som möjligt. Jag som verkligen trodde att mitt knäe börjat bli bättre, jo, bättre har det ju blivit. Ingen tvekan! Men det är verkligen inte bra. I lördags på DM så stod jag och kickade lite med Lovisa, skulle hoppa upp och nicka... Smartass Kitty. Det knäckte till i knäet och ont gjorde det. Varför är jag så dum? Blir så arg... Jag vill ju bara komma tillbaka! Min sjukgymnast som sagt att det är okej att börja spela lite igen, hm jag tvivlar på det alltså. Visst, det är stabilt när jag gör mina övningar, men verkligen inte på planen. Nej, jag avvaktar tills jag har fått besked på vad Sverker tycker. Mitt och Annekes mål från början var ju att vara tillbaka den 13 december, då har det gått 3 månader sen jag började träna rehab. Och det är på den dagen vi har vår cup i Gislaved, luciacupen. Men nu när vi fått reda på att mitt främre korsband är av, då får vi nog skjuta upp mitt premiärdatum. Åå, varför skulle denna skiten hända mig? Jag hatar det!

Åh, nu är jag för upprörd för att fortsätta skriva. Jag som tänkte detta skulle bli ett fint 1 december-inlägg. Det gick sådär.

Syster väckte mig 07.00 imorse och så tittade vi på julkalendern tillsammans iallafall, det var mysigt. Ser fram emot nästa avsnitt :)


Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Neee Kitty, nu är det verkligen dax att vi träffas.. hur går du i skolan?

2008-12-01 @ 15:38:01
Postat av: Kitty

Jaaa, Hanna! Det är verkligen dags. Så dåliga vi är. Imorgon ska jag till varberg och fixa med mitt knäe och efter det utvecklingsamtal och sedan träna. Hm, onsdag slutar jag 15.30 ungefär, men torsdag? :) slutar 12.00 :)

2008-12-01 @ 16:22:40
Postat av: Sensuellt

vilken fin blogg du har!

2008-12-01 @ 16:42:21
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: Anna

Var julkalendern något att se? Jag missade den. Ajsingbajsing!

2008-12-01 @ 20:13:37
URL: http://annasofiajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0