Sjuk.... igen.

Illa, då var det dags igen. Förkyld och mår helt enkelt skit. Tacka vet ja Tobias, min käre vän, som piggar upp mig på msn :)

Kopplat in datorn till tv.en så lite bra musik står nu och spelar iallafall. Skulle egentligen varit hos Hanna ikväll tillsammans med Alex och Ida, men tyvärr fick jag säga nej i sista sekund. :( Trodde jag mådde bättre än vad jag gjorde.
Vi skulle haft trevligt, prata skvaller och dricka vin.

Nu är jag riktigt sugen på mitt körkort, vill bara ha det nuuuuuu! Då skulle jag åkt till växjö direkt och umgåtts med de bästa!

Men nu är det som det är. Det kommer :) Och då ska jag glida!

/ K.             




Kommentarer
Postat av: Alexandra

krya på dig!

2008-08-09 @ 16:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0