Riktigt sugen.

Jag är så dålig på att hålla reda på mp3.er ipod.ar, digitalkameror och andra elektroniska prylar som man borde vara rädd om. Det känns som om jag bara slänger dem omkring mig för att sedan köpa nya. Ingen bra egenskap alls! Lite halvt slarvig..
Nu har jag dock hittat en riktig skönhet på www.bellme.se som har riktigt bra erbjudande varje dag. Kika in där! Du kommer inte bli besviken. Varje dag har de en ny vara som de säljer billigt :D Denna rosa mp3.spelaren kommer finnas att köpas under hela dagen, så passa på! Billig är den också.

Varför sitter jag uppe egentligen? Jag pratar inte med någon på msn, är inte online på någon community, sitter helt enkelt bara och lyssnar på musik och gör ingenting. Satte nyss på För dig med allas våran lasse winnerbäck. Det var verkligen längesen jag öppnade hans mapp på datorn som är full med musik, varför vet jag inte dock. Han är ju grym!

Var är sommaren? Trodde faktiskt den skulle komma tillbaka nu när solen börjat titta fram ordentligt. Men ack så fel jag hade. Jävla skit! Ska man inte få lite färg på hela sommaren här i Sverige? Nä, antog det. Det är därför jag och Anna larsson drar till varmare breddgrader om hm, sådär, exakt 8 dagar!!! Ska bli underbart!

Nä , nu vibrerar det i telefonen igen. Får läsa det och sedan svara. Hej o svej.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0