Regn igen

Dagen som såg ut att börja så bra, solen lyste och vädret var helt underbart, men nu spögregnar det här i den lilla sommarstaden Halmstad. Kan ju inte direkt skryta med Halmstads sommarväder iår, eller Sveriges överhuvudtaget.

Min körlektion slutade vid 15.05 och efter det har jag suttit på körskolan, tills nu och pluggat teori! Gud vad duktig jag känner mig, och det känns verkligen som om körkortet är på G. Har klarat två faser i teorin och har endast två kvar och sen får jag skriva upp om jag vill :) Känner mig verkligen inte redo för det ännu dock, men det kommer :)
Åååå varje gång jag sitter på körskolan drömmer jag mig bort om att när jag får körkort ska jag åka till Växjö, denna oehört saknade stad, och festa med de bästa! :) Ska bli sjukt gött.

Nu är jag riktigt laddad inför både körkortet och SÅKLART resan på lördag. Vi ska ha så sjuuuuuuuuukt skadat kul!

Nä, nu ska jag dricka kaffe.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0