Matchdag

Då var det måndag igen, undra hur många gånger man har sagt den meningen i sitt liv? Haha.. Eller hur många gånger man har hört den när man kommit till skolan på måndagen och läraren ska börja föreläsa. "Jaha, då var det måndag igen!"

Men denna måndagen ska iallafall ingen lärare säga till mig att det är måndag igen, för det är looooooov. Jag har tagit vara på detta lov på bästa sätt tror jag! Verkligen. Jobbat i en månad, lärt mig sjukt mycket av det, sen har jag bara varit och det är väl det bästa sättet att göra av med sitt lov? Att bara vara :) 5 dagar kvar mina vänner, på lördag sticker vi! ;D Mallis ska göras osäkert.. Som jag har längtat efter detta, känns verkligen som om jag behöver det. Och för första gången i mitt liv har jag tjänat mina egna pengar och betalar HELA min resa själv. Är jag inte duktig? :) Säg det , säg det.

Idag är det inte vilken måndag som helst, idag är det match. Herrejesus så spännande. Kl. 19.00 mot kornhult/hishult , borta.. Så kan tyvärr inte välkomna er till tranevall, men ni är välkomna till kornhult där jag tror det var vi skulle spela.. :)
Jag är riktigt laddad och ska ned till hemköp sen och köpa lite förnödenheter. Redbull och banan, mycket bra.
Idag är det sol! VARFÖR? Det ska alltid vara fint väder när vi ska spela match, nästan iallafall. Visst tänker ni, varför klagar hon? För att det är så sjukt varmt att spela match när det är sol..Springa i 90min med en stekande sol över sig är inget att rekomendera om ni inte är tvugna. Men trots detta laddar jag för fullt och just nu spelas; Lejonkungen - Circle of life på media playern. Fräckt va.. Funderar på att bränna en ny uppladdnings-cd, hanna och anna var inte nöjda med min förra. trots att den var grym, aja..

Jag återkommer senare.. Bloggen skulle tydligen stängas ned för det var något som skulle lagas mellan 14.00-15.00. Men jag kan tänka mig att bloggen inte är tillbaka innan 17.00 iallafall. De sätter alltid ut en tid, men den följs aldrig. :)

Så, vi hörs sen.
 

Kommentarer
Postat av: Swedjay

Ja, du.....en massa kunskap ska supas bort på Mallis med pengar du har jobbat ihop til =P

2008-08-11 @ 18:34:51
Postat av: Alexpalex

jäklar vad du skriver :p! Inget stek på matchen igår inte, bara massa regn.. saknar solen. puss

2008-08-12 @ 14:58:32
Postat av: Kitty

Haha, Precis. Skriver på här :D REGN och skit.

2008-08-12 @ 22:57:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0