Luncha med Anna

Matchen igår vill jag helst inte skriva om, ska dock bli kul att se vad kornhult/hishult skriver om matchen i sina berömda matchreferat, alltid lika kul, då de enligt dem själva "vann rättvist", haha suck my ass..

Som ni kanske förstår, gårdagens match förlorades, en okej första halvlek som vi ägde en del, men andra halvlek var katastrof. Det var nog allt.

Halv ett ska jag ned till åhlens för att luncha med Anna, :) Alltid lika mysigt och trevligt med denna tjej. Vem vet? Hon kanske hittar på nåt spontant och det skulle inte förvåna mig för fem öre om hon säger; "Kitty, vi drar till gbg"


Oj så kort detta inlägget blev, men så är det. Ska snart kila och om 4 dagar mina vänner, då är jag på mallorca!!! Ska bli sååååååååååååå skönt..
Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0