Lördag

Dagen är lördag, klockan är just nu 13.45. Jag har precis varit ute med hunden en runda, det var riktigt skönt faktiskt. Få lite frisk luft sådär på morgonen så man vaknar till lite. Jag hade ju hoppats på att min förkylning skulle vara borta idag när jag vaknade, men icke. Den sitter i.. Iofs inte så konstigt.

vad händer idag då? Min käre vän Moa skickade sms o frågade om de blir någon krogrunda ikväll eller inte. JAG VILL SÅ GÄRNA!  det är ju nästan HEMSKT längesen vi träffades! USch. och så planerade vi in en krogrunda ikväll , så blir kittan sjuk :( ska se hur jag mår ikväll.. kanske är lite bättre och då är jag fett på.


7 dagar kvar mina vänner!!! 7 dagar kvar!! Sen sitter jag och Anna på flyget till mallorca :D Det ska bli så himla underbart och jag bara lääängtar. Och när vi kommit hem börjar skolan för min del igen, jag längtar faktiskt. riktigt mycket!
Saknar alla mina underbara klasskamrater :) Ska bli kul att börja träffas på heltid igen. Ah, vissa av er iallafall :) Ni som är i skolan vill säga.. haha

Nu väntar jag på att du ska logga in på msn, :)

Puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0