Happy birthday!

Idag är det alexandras dag, och vet ni vad? hon fyller HELA 18år !!!! Grattis snygging! Nu får du äntligen röja med oss "gamlingar" utan att vara säker på om du kommer in eller inte ;D Nu kör vi hårt.
Hoppas du får en underbar dag!
Massa kärlek från mig :)


Snyggingen själv på lagfest i haaaaplinge. en kväll att minnas :)

Nu ska jag alldelles strax på körlektion, 14.15 börjar den och efteråt sätter jag mig nog och pluggar lite teori, det är ju faktiskt det enda jag oroar mig för. Jag menar, jag kan fan t.om FICKPARKERA!!! Då har man kommit långt, hahahha. Iallafall om man heter Kitty Svenningsson.

Sen ska jag läsa lite vanlig bok, boken jag lånade på biblioteket underskattade jag en aning, det var meningen att jag skulle låna "Livet som en porrstjärna" av jenna jameson, eller "så dumt" med mia thörnblom.. Men hittade inte dem och jag orkade verkligen inte fråga då risken var större att de var utlånade än att de fanns inne. Så jag lånade en bok som heter "Så värt" av Martin Jern, okej, det är inte den bästa boken jag läst men jag kan medge att jag fastande vid den igårkväll då jag skulle sova. Jag kan berätta handlingen senare, det är verkligen en typisk ungdomsbok.

Nu ska jag prata klart med Malin, stjärnskottet, på msn! Sen ska jag dra mig till körskolan.

Puss och kram.

Kommentarer
Postat av: Falken

Tja bruttan,



nu har jag fixat blogg igen. www.mafalk.blogspot.com.



PUSS!

2008-08-13 @ 15:06:15
URL: http://mafalk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0