Flyttpacka

Finns det något värre än att flyttpacka? Nej, tror inte det. Ååå, det är ju bara så sjukt tråkigt och jag önskar bara att man kunde telepotera alla grejerna över till stället man ska flytta och allt bara satte sig på plats där. Jag har sagt till mig själv i flera dagar nu att jag ska börja packa, har jag gjort det? Icke, istället har jag suttit framför den här jävla datorn och inte gjort ett piss.. Hemskt dåligt!

Nu funderar jag på att sticka ned till hemköp, köpa en god bubbelvatten med persikosmak, en tidning och bara kura ned mig i brorsans säng och läsa lite. Det tror jag att jag ska göra faktiskt! Jag kan börja flyttpacka imorgon istället :) Javisst.

Dagens låttips: Fonky Fresh - Bara för dig

Ciao bella

Kommentarer
Postat av: MAMMI

JA!!!! sätt nu fart...vad är det med folket i denna familjen?? De gör ju absolut INGENTING för att komma igordning...SUCK

2008-08-13 @ 15:00:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0