Duktig

Ja, det måste jag säga att jag är.. Väldigt duktig!
Efter min körlektion där vi gick igenom hur man skulle backa på rätt sätt och hur man skulle svänga i korsningar, samt u-sväng så satte jag mig och gjorde TVÅ körkortstester, TVÅ stycken. Fett imponerad av mig själv, att jag orkade. Jag hade nog kunnat sitta där och göra ett till, men då skulle de stänga! Stänga kl. 13.30 på en fredag? Okej.

Hur som helst, funderar på att värma lite spaghetti med köttfärssås nu och dricka lite kall mjölk till. Så gott!

So long!

Kommentarer
Postat av: ems

fortsätt kämpa kitty, körkortet är värt all slit!

2008-08-08 @ 16:05:13
URL: http://rushhour.blogg.se/
Postat av: Kitty

Det är det fanimej! Ska ha det jävla kortet!

2008-08-08 @ 16:07:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0