Då provar vi igen!

Jahapp, då gör vi ett nytt försök! Kan detta vara min 4-5 blogg? Jag har inte lyckats en enda gång att hålla igång bloggjävlen, men får väl se hur det går denna gången. I varje inlägg har jag nog lovat mig själv att "jag ska bättra mig, jag lovar". Haha, det gick la sådär! Men nu är jag igång igen som sagt och vad kan man läsa om här då?
- Ja man kan väl läsa om det mesta som händer i mitt liv, vissa saker håller man ju dock för sig själv, ;D Men ska försöka göra den intressant så länge den varar.

Idag vibrerar min mobil jääääävligt mycket, men det gör ingenting :) Sms från en som verkligen får skicka , glad blir jag också :) Hihi..
Det åskar och regnar inte måttligt utomhus, funderar på att dra med hunden ut på en runda. Taskigt av mig va? Han hatar regn och han är sjukt rädd för åska. Eller kan man få blixten i huvudet? Det vill jag ju iofs inte. Jag stannar nog hemma tills de lugnat ned sig.

Jaha, vad har jag gjort idag då? Ska jag vara ärlig? INTE ETT SKIT. Jag skäms nästan. Jag har varit utanför dörren två gånger under hela dagen, och det var när hunden skulle ut och kissa. Att jag inte skäms! Får springa extra mycket på matchen på måndag. För då möter vi kornhult/hishult som vi ska piska skiten ur hade jag tänkt.

Dagens låttips; Rihanna - Disturbia


/ K.

Kommentarer
Postat av: Fia

Asså jag suger på detta med koder hit koder dit.Min lillebror har hjälpt mig ,men sen finns det en blogg här www.designadinblogg.se han har mängder med tips om hur man kan designa sin blogg.Jag lyckats fixa lite själv med hans hjälp , är det nått man inte fattar så hjälper han mer än gärna till!Det finns också dom som lottar ut designer. Lycka till

2008-08-08 @ 00:02:48
URL: http://sofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0