Brandman

Nu vill jag bara att det ska bli år 2009 så jag kan börja hårdträna inför höstens sökande till brandmansutbildningen. Januari 2009 kommer jag alltså ligga i hårdträning inför hösten med löpning, cykling, simning och liknande. Konditionen ska upp till toppen, likaså min styrka. Jag har sett fram emot detta så länge, och äntligen är det snart dags. Tiden går snabbt och jag längtar jättemycket. Blir då flytt till Lund, Revinge och börja plugga så snabbt det bara går. Sabbatsår blir det inte tal om då jag ska vara färdig brandman så snabbt som möjligt för att sedan börja jobba i Halmstad, Lund, Helsingborg eller Malmö. Göteborg är också ett alternativ. :)
MER TJEJER IN I DEN BRANSCHEN SÄGER JAG!

"Skydd mot olyckor Utbildning i skydd mot olyckor är en tvåårig eftergymnasial utbildning för dig som vill bli brandman och arbeta med räddning och säkerhet."


Kommentarer
Postat av: M

Du kommer fixa det galant bruden! Det vet jag! :D



Puss

2008-08-26 @ 14:08:30
URL: http://mafalk.blogspot.com
Postat av: Catrine

ser på långa vägar varje gång jag ser dig att du inte ligger i nån hårdträning nu iaf.. ändrade planer eller? tjockis haha;D p.s. flytta aldrig till skåne, du är för ful för skåningar.

2009-08-22 @ 17:44:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0