Boken jag läste....

har jag läst ut :) Den är 249 sidor lång och nu är den utläst.
Kan bara säga som så, läsvärd! Okej, kanske inte till er som inte gillar ett lite barnsligare språk samt korta kapitel vilket jag tycker är kul. Långa kapitel är ju bara såååååå sega?!!
Den var faktiskt bra och jag hade svårt att lägga undan den, för den påminde en hel del om en själv när man var mindre.. Så det var kul. Läs den! Jag ger den 4 av 5 brandmannahjälmar ;)

Hur som helst, suttit o kollat igenom gamla bilder. Jag kan knappt tro att jag varit sådär liten, och sådär söt :) När jag fått ordning på min kamera kan jag lägga upp lite bilder från min barndom , haha. det är ju bara så kul.

nu kom mamma hem och jag ska till torget o kolla på beachvolleyboll på torget. puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0