Ambulans och akuten

Vi gick ut på planen, satte igång och jag kände mig piggare än vanligt. Motståndet var Hylte och jag var riktigt laddad som sagt. Började spela och jag kände på mig att de skulle bli en bra match.
De gjorde 1-0..
Sen blev det svart.. Nästan iallafall. På nått konstigt sätt lyckades jag vrida knäet så de knakade till på hela tranevall (iallafall i mina öron kändes det så). Fick bäras ut på bår, skrikandes och gråtandes, (det är okej att gråta i såna lägen).. De tryckte och kände lite och sen fick de ringa ambulans då jag inte kunde röra benet alls , blir svårt att åka vanlig bil då!
Ambulansen kom och mina lagkamrater skrek hejdå och när jag åkte var det paus och de stod 2-1 till hylte.
Ambulanskillen visade sig vara mammas gamla jobbarkompis och han är bara så shysst! Pratade en hel del :) Jättemysig kille. Fick morfin, massa morfin :O "det kan snurra till i skallen lite nu" - "jaha, och hur lång tid tar det? :O " .... 10 sekunder senare kändes det som om jag var riktigt hög, haha.. Knäet fortsatte bulta och värka och tillslut kom vi till akuten.. Fick vänta lääänge på hjälp men som tur var mötte mamma och nadia upp mig :) Sedan röntga, men det syntes ingenting på röntgen.. kan vara nått ledband eller nått som är utdraget. nu har morfinet börjat släppa och jag mår riktigt illa. det är hemskt. känns som om man varit med om en dålig fylla.. sånt illamående. jävla morfin!!

Men jag mår okej för övrigt, och jag lättade Anna Larsson med att säga att vi åker imrogon trots detta, då hon varit orolig hela kvällen över mig.. hade nog fått 2-3 sms av henne o sen ringde hon också.. :) Söt.. Vi åker, inga tvivel! :D

MALLORCA IMORGON :D :D:D:D .... fast på kryckor..

HEjdå, ses om en vecka

Kommentarer
Postat av: M

Vilken otur:S haha, morfin fick jag också, känns för roligt, fast eftereeffekten är inte direkt nice :/ ha så kul på mallorca nu söto.



Puss

2008-08-18 @ 12:43:57
URL: http://mafalk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0